Monday 3 October 2011

Dinner NUSA..Episode 2: Night Action...


2 okt 2011, ahad malam isnin...pesta berlaku di Dewan Meru...syukur alhamdulillah...semua berjalan lancar..walaupun cume dewan biasa-biasa, tp selesa untuk semua. ape pun sedikit sebanyak, wajah kegembiraan terpancar di setiap wajah yang hadir. Gambar-gambar ni di tangkap dengan ISO tinggi, dan Shutter speed yang laju. tp di sebab kan aku menggunakan setting Programme 'P'..so shutter speed n apeture aku x usik pun..juz usik ISO sensitivity jer..Bak kate kawan aku yang lagi lame dalam photography ni, photographer perlu get ready setiap mase, so P setting the most suitable for any moment..so xnak cerita banyak, jom tengok gambar..




Photographer yang byk connection. Kene ampu ni...hehehe

Happy sebelum majlis start


Bab makan adalah paling gembira setiap mase

cepat la ckit, cakap ruzu smbil senyum..

nampak sedap kan makanan ni..tp memang sedap pun

hepi nyer makan

presiden..dengan ini saya tidak mahu meletakan jawatan saya(rekaan semata-mata)

Happy couple..thanx to Kino

Musician tengah menjamu selera

Anak Pn Haliza, pandai bergambar ni..

Dah macam kanak-kanak rabena..but this is what we call a moment

Gambar kelastp aku xde la..huhuhu


Gambar kelas..yang ni aku ade..hehehe

Aku & Dia

gambar without flash..
urm...aku nak upload video, tp terlalu besar..8 minit jer..tp 700mb...nak convert, xde  converter..sory classmate, no video..tp leh tgk kat link ni..Video kior Class..
 kalau nak tgk lebih banyak gambar, leh la click pada link ini: Snap photo

Sekian terima kasih


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...