Saturday, 12 November 2011

Kembara Pantai Timur

Assalamualaikum..
Sekian lama blog ni tak terusik, hari ini nak rungkai semua yang terbuku di hati, terlihat di mata, xterucap di mulut. Perghh, macam benda gempak jer nak cerita.  Jadi aku nak cerita kat sini pasal air laut Pantai Rhu Sepuluh, Setia. Boleh dikatakan lawa gak pantai ni, boleh nampak banyak pulau. Angin yang sesedap kulit merasa, laut biru disertai ombak yang memukul. Memang tenang dan cantik. Aku candide beberapa gambar family aku, untuk tanda kenangan dan bukti aku sampai sana.




Yang ni, duk mesej tunang..


Di Hadapan Pulau






Tempat-tempat macam ni, memang sedap untuk tenangkan jiwa, tak pun santai keluarga. Oleh itu, Cintailah Alam Sekitar Kita..Macam kempan siot..hahahaha..ok lah..
Sekian..

2 comments:

El-Janna said...

oikkk bestnye..dapt santai dgn kuarga cm ni^^

fatin adawiah said...

mcm kempen la bukan kempan..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...