Sunday, 25 September 2011

Puncak Alam...Di Pagi Hari

tepat pukul 8 pagi..dengan tak mandi nyer..dengan baru bangun tidur nyer....terus berbincang dengan kawan aku, jom outing keliling shah alam 2...so tempat tujuan ke bukit lalang (bukit lalang ke, aku pun xtau, bagi name sebab bukit 2 banyak sangat lalang)..hahaha...so, ni gambar2 yang aku snap kat atas bukit 2..


Gaya snap pokok




sebenarnya banyak tempat cantik yang berada di sekitar kita..cume kita sendiri tak menikmati nya. tak semesti nya kita perlu pergi ke tempat-tempat yang terkenal..

8 comments:

fatin adawiah said...

2 la..xpyh smpai putrajaya pun..hehe :P

ziaf said...

bukit lalang? pon bole~ha3

fieha said...

subhanallah..indahnya ciptaan Allah..

Positif_Man83 said...

mantap la bro...saya pun baru jer belajar gak...hope kita saling tukar pendapat dan saling memberi komen hasil dari gambar yang kita snapp.....

Gamabr bro yang ini memang mantop la....

iqbal said...

yup...btul2..untuk hasil lg baik, kne la saling bertukar pendapat..
lg byk kawan yg komen, lg bgus

Aesya Zealous said...

dasat gk tgkp gambar. sampai baring2 gitu..haha

iqbal said...

hahaha...tgkap gmbar mmg dasat...nak try x...

amny said...

nice..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...